Fart

Turar på denne løpya

Tur Jf. Hvem Dato Tid Gj. puls Gj. fart Kommentar
kriberg None 0 None bpm  km/t TurboRYP 8 min oppvarming sykkel 4x10 60kg knebøy 4x10 17.5kg man
jani jan. 6, 2014 25m 41s 114 bpm (61,6%) 0 km/t Litt hjelp til kjernemuskulatur og armer
kentrune okt. 17, 2012 36m 3s 116 bpm (58%) 0 km/t Knebøy, benk, div skulder-øvelser.
kriberg feb. 25, 2013 36m 9s 150 bpm (75%) 0 km/t 10min oppvarming spinning 2x10 20kg benkpress, manualer 2x20 10kg bu
kriberg jan. 28, 2013 36m 35s 165 bpm (82,5%) 0 km/t TurboRYP 8 min oppvarming sykkel 4x10 benkpress 17.5kg 4x10 knebø
kentrune sep. 14, 2012 36m 49s 109 bpm (54,5%) 0 km/t Lett styrke - lår, rygg, kasse, armer og skuldre.
kentrune aug. 31, 2012 37m 49s 99 bpm (49,5%) 0 km/t Lett styrke - lår, rygg, kasse, armer og skuldre.
kentrune okt. 12, 2012 38m 36s 119 bpm (59,5%) 0 km/t Lett styrke. Prøvde knebøy i dag, gikk finfint.
kriberg mars 4, 2013 38m 44s 154 bpm (77%) 0 km/t TurboRYP 8 min oppvarming tredemølle 4x20 6kg bulgarsk utfall 4x10
kriberg jan. 18, 2013 38m 53s 157 bpm (78,5%) 0 km/t TurboRYP 8 min oppvarming sykkel 4x10 benkpress 17.5kg 4x10 knebø
kentrune aug. 7, 2012 39m 14s 94 bpm (47%) 0 km/t Lett styrketrening - bein, rygg, armer, skuldre.
kentrune juli 2, 2012 39m 23s 92 bpm (46%) 0 km/t Lett styrke overkropp.
kentrune sep. 21, 2012 39m 23s 106 bpm (53%) 0 km/t Lett styrke - lår, rygg, kasse, armer og skuldre.
kentrune juni 5, 2012 40m 5s 88 bpm (44%) 0 km/t Lett styrke - rygg, armer, kasse, bein
kentrune sep. 19, 2012 40m 10s 100 bpm (50%) 0 km/t Lett styrke - lår, rygg, kasse, armer og skuldre.
kentrune sep. 11, 2012 40m 35s 102 bpm (51%) 0 km/t Lett styrke - lår, rygg, kasse, armer og skuldre.
kentrune okt. 22, 2012 40m 37s 113 bpm (56,5%) 0 km/t Knebøy, benk og diverse skulderøvelser.
kriberg mars 1, 2013 40m 41s 154 bpm (77%) 0 km/t TurboRYP 8 min oppvarming tredemølle 4x20 6kg bulgarsk utfall 4x
kentrune juni 19, 2012 41m 26s 90 bpm (45%) 0 km/t Lett styrke - bein, rygg, kasse og armer.
kentrune sep. 26, 2012 41m 42s 101 bpm (50,5%) 0 km/t Lett styrke - lår, rygg, kasse, armer og skuldre
meir...

Logg inn (eller Registrer deg) for å kommentere